Red Bull tim je na otvaranju nove sezone Formule 1 u Bahreinu imao nepredviđene tehničke probleme tokom jednog od najkritičnijih momenata u trci – tokom pit stopa. Iako se očekivalo da će tim izaći maksimalno spreman iz zimske pauze, stvari su na kratko krenule po zlu kada je signalizacija u boksu zakazala.
Max Verstappen, koji se nalazio u borbi za vodeće pozicije, izgubio je dragoceno vreme prilikom svog prvog zaustavljanja jer je crveno svetlo na semaforu ostalo uključeno i nakon što je zamena guma završena. Iako nije bilo zastoja u samoj zameni guma niti gužve u pit-laneu, Verstappen je nepotrebno zadržan nekoliko sekundi, što je moglo ozbiljno uticati na njegov plasman, posebno u tako konkurentnom šampionatu.
Nakon trke, šef tima Christian Horner objasnio je zašto je došlo do ove neprijatne situacije. Prema njegovim rečima, tehnički problem sa instalacijom kablova i komunikacijom unutar pit sistema doveo je do blokade signalizacije. „Bili smo suočeni s nizom izazova ovog vikenda. Pored disbalansa u bolidu i problema sa kočenjem, dodatno nas je usporio kvar u našem operativnom sistemu u boksu“, rekao je Horner.
Ovakvi problemi, iako retki u vrhunski organizovanim F1 timovima poput Red Bulla, pokazuju koliko su F1 trke osetljive i koliko svaki tehnički detalj igra ključnu ulogu. Horner je naglasio da se tim već fokusirao na identifikaciju i otklanjanje problema kako se slične situacije ne bi ponovile tokom sezone.
Uprkos ovim tehničkim izazovima, Red Bull je uspeo da ostane konkurentan i pokaže brzinu koja se očekuje od šampionskog tima. Ipak, jasno je da svaki sekund u Formuli 1 može napraviti razliku između pobede i poraza, pa će pouzdanost tzv. „mirnih“ segmenata trke, poput pit stopova, i dalje biti od ključne važnosti.